Online shop voor huisdieren

Gratis verzending vanaf €99

Technische hulp

Ik kan mijn account niet openen, wat kan ik doen?

Om toegang te krijgen tot onze online winkel, wordt u gevraagd uw e-mailadres en het wachtwoord in te voeren dat u heeft ingevoerd op het moment van uw registratie. Als u problemen ondervindt bij het inloggen, controleer dan of beide gegevens correct zijn.

 

Als de e-mail correct is en u nog steeds problemen hebt, raden wij u aan het wachtwoord opnieuw in te stellen. Om dit te doen, boven het wachtwoordvak zie je een link die zegt: onthoud het wachtwoord niet? Uw gebruikers email wordt aangevraagd en wij sturen u de instructies om het te resetten.

 

Als u op dit moment nog steeds problemen heeft met toegang tot uw account, contacteer ons klantenservice team en we proberen het probleem op te lossen en op te lossen.

Ik wil je e-mails ontvangen, wat moet ik doen?

!! Hartelijk gefeliciteerd!! U bent op de hoogte van al onze promoties.

 

Om onze e-mails te ontvangen, ga gewoon naar de onderkant van de pagina in een gedeelte van de website en vul uw e-mail in in de sectie 'Nieuwsbrief' en klik op de 'Submit' knop.

 

U ontvangt onmiddellijk een bevestigingsbericht naar onze nieuwsbrief en vanaf dat moment begint u onze communicatie te ontvangen.

Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?

Het spijt ons dat u deze sectie bezoekt, we vinden het leuk om u bij ons te hebben.

 

Om te stoppen met het ontvangen van onze nieuwsbrieven, klik op de knop 'Laag'. In een periode van 24-48 uur ontvangt u onze nieuwsbrieven niet meer.

 

Als u om welke reden dan ook onze nieuwsbrieven ontvangt, neem dan contact met ons op en we zullen nagaan of het hele proces van ontlading correct is uitgevoerd.

 

Als u later later verandert, kunt u altijd abonneren op de Nieuwsbrief!

Hoe kan ik een klantaccount maken?

Hoewel het niet nodig is om te registreren om te kopen op onze website, kunt u snel en gemakkelijk als gebruiker registreren.

 

Klik op 'Mijn account', rechtsboven op de website en klik op 'Account maken'. Om klant te zijn, wordt u alleen gevraagd om uw naam, zodat we u kunnen contacteren, een email waar we contact met u opnemen en een wachtwoord.

 

De rest van de informatie wordt gevraagd wanneer u uw eerste aankoop maakt. Zo simpel is het!

Hoe kan ik een product op uw website zoeken?

Wij hebben verschillende manieren om de producten op onze website te zoeken.

 

De makkelijkste manier om een ​​specifiek product te zoeken is door de zoekmachine te gebruiken die u rechtsboven aan de hand vindt. De zoekmachine helpt u om te zoeken volgens de overeenkomsten van wat u zoekt en schrijft.

 

Een andere manier om door te gaan op het web is via de productcategorieën. Het web is verdeeld in families en subfamilies van producten om de producten zo eenvoudig mogelijk te vinden.

 

We hebben ook een reeks aangepaste filters die u zullen helpen om de resultaten die u vindt, beter te filteren.

 

Wij hopen dat de navigatie op onze website naar uw wens is.

Ik kocht een product, maar nu heeft het een andere prijs op het web

Als een online business, doen we veel snellere maatregelen om onze prijzen aan te passen aan de hand van de markt trends, voorraad en klantenvraag.

Daarom kunnen de prijzen elke dag oplopen, dus prijsvariaties worden niet terugbetaald.

Wat moet ik doen als ik extra voor mijn bestelling in rekening is gebracht?

Als u hier om deze reden bent, laat ons ons eerst verontschuldigen.

 

Er zijn verschillende redenen waarom u uw aankoop overbelast heeft.

 

Bevestig alsjeblieft dat u geen expressdienst hebt geselecteerd. Deze service heeft een hogere kosten dan de standaard en misschien had u het niet overwogen.

 

Een andere mogelijkheid is dat u een kortingsbon hebt gebruikt voor een selectie van out-of-range producten. Als dit het geval is, raden wij u aan de voorwaarden van die bepaalde campagne te beoordelen om te bevestigen dat alles correct is.

 

Wat ook de reden is, is onze klantenservice team tot uw dienst om u te helpen oplossen van een probleem dat verband houdt met deze reden.

Hoe kan ik een kortingscode krijgen?

Hoewel we werken om de goedkoopste prijzen mogelijk te maken, starten we uiteindelijk promotie kortingen.

 

Deze kortingskodes kunnen worden ontvangen door abonneren op onze nieuwsbrief of op ons nieuws over sociale netwerken. Om het gemakkelijker te maken, zijn onze belangrijkste promoties direct op onze homepage opgenomen.

 

Het is belangrijk om de kortingscode te weten die u zal gebruiken en te bevestigen dat het nuttig is voor de aankoop die u wilt maken.

rtp